2016. június 4., szombat

Nadrágátalakítások

Csak nem elfelejtett Aleesia blogolni? Csak nem? Csak DE! :D 
Az a helyzet hogy ezt a posztot már körülbelül március óta terveztem megírni, de annyira elfeledkeztem a blogról hogy csak na, és minél hosszabb ideig nem írok, annál nehezebb/furább visszatérni. Mondhatnám akár azt is hogy az írási kényszer (néha a videózási kényszer is) inkább hullámokban tör rám, ami úgy néz ki, hogy hirtelen nagyon elszánt leszek, írok ( vagy videózok egy csomót) aztán meg hosszú ideig semmi. Pedig ötlet lenne, csak épp kedv nincs, vagy fordítva...

    Na de térjünk is rá a tárgyra.

Nadrágok vs. Aleesia

Nos igen. Nem vagyok az a tipikus nadrágban járós emberke. Van egy hosszúnadrágom és kész. Azon kívül csak leggingsek és nyári nagyon rövid nadrágok állnak rendelkezésemre. Az utóbbi egy évben, de főleg télen még is sokszor hordtam nacit, mert egyszerű, gyorsan magamra tudom rántani és nem kell a harisnyámat se féltenem ha esetleg a kutyám felugrik rá. Viszont az egyszerű fekete naci valahogy nem jött be. Tekintve hogy télen a kabátom is egyszerű, sminkelni nem szoktam ha csak kutyát sétáltatok és így annyira idegennek éreztem a megjelenésemet hogy kellett valami amivel feldobhatom a külsőmet.


 Így jött létre ez a felettébb igényes szakadt nadrág. :D
Azt hagyjuk hogy épp divatos... Mikor még évekkel ezelőtt szinte csak a punkok hordtak szakadt cuccokkat akkor rém ciki volt. Most a legdivatosabb plázacicák is olyanban járnak. Pff hagyjuk is.
Lássuk akkor :
Még "érintetlenül"

Először lyukakat csinálok rá. A recés élű késsel vékonyítom az anyagot egészen addig míg ki nem lyukad. Persze ezt úgy csináltam hogy rajtam volt a nadrág, de ezt nem ajánlom mert könnyen megvághatjátok magatokat... :D

Ezután a lyuk széleit a késsel vízszintes mozdulatokkal rojtosítom picit:

Mikor már eléggé szétszaggattam az alján lévő varrást is levágtam, elvégre nagy is volt rám picit a nadrág, így rövidebb lett 4-5 centivel és alját is rojtosra csináltam.
Végül jöhetett a díszítés. Ehhez különböző méretű és formájú szegecseket és biztostűket használtam.



És íme a végeredmény:
Nem mondom hogy ez most így übergoth vagy baromi igényes, de sokkal jobban bejön mint korábban :D

Csipkés harisnyával alatta még hordhatóbb hidegebb időkben akár, önmagába inkább tavaszi-őszi viselet, de ezt is embere válogatja mint azt hogy van aki nyáron is acélbetétes bakancsot hord. ( hátperszehogyén) :D

A terv az volt hogy páromnak is készül majd egy hasonló nadrág, elvégre férfi goth cuccokkat nehéz vállalható áron találni, ha egyáltalán vannak.... Egy New yorkerbe ha bemegy az ember lánya ott is rögtön talál valami csipkés felsőt/szoknyát amire bátran rá lehet mondani hogy goth vagy legalább köze van a stílushoz, de a pasiknak szerintem nehezebb a helyzetük.
Előtte:

Az Ő nadrágját a cyber/industrial gothok láncos, szegecses lógós izémizés stílusa ihlette.
Persze túlzásokba nem estünk hogy hétköznapi hordható darab maradjon, de szerintem nagyon klassz lett a végeredmény.

A nadrág anyagához hasonló anyagból varrtam egy övszerűséget amit végiglyukasztgattam és ringliket tettem a lyukakba, majd az egészet felvarrtam a nadrágra.

Felkerültek még szegecsek és lánc is. A négyzet alakú szegecseket egyébként párom tette fel mert én három darab után meguntam, meg szerencsétlenkedtem vele, de így legalább egy saját elrendezést tudott magának kitalálni.


Na hát ennyi lett volna. Remélem tudtam hasznos ötleteket is adni.  ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése