2016. március 19., szombat

Elhagyatott kórház csapó 2.

Korábban már posztoltam az Észak Pesti elhagyatott kórházról képeket és videót is. Már akkor tudtam hogy szeretnék oda visszamenni még fotózni és felfedezni az épületeket belülről is, mert nagyon vonzanak az elhagyatott helyek, ráadásul egy horror rajongónak egy ilyen hely igazi csemege.

A héten el is határoztuk hogy akkor Balázzsal karöltve elmegyünk oda fotózni és felfedezni. 
Pechünkre az épületeket már elkezdték felújítani/bontani, és a biztonsági őr alig akart beengedni, pedig korábbi látogatásunk alkalmával könnyedén bejutottunk, míg most az őr végig mögöttünk sétált és nézte hogy mit csinálunk. Mikor sikerült lehagynunk akkor pedig azzal szembesültünk hogy a nagy épület ablaka, ahol be akartunk mászni, már be lett rácsozva. Uhhh... 
Szóval egy izgalmas kaland helyett csak egy csalódott fotózást tudtunk összehozni. 

A fotózás egyik "alapkelléke" az a cilinder volt amit Balázsnak csináltam. Sajnos nem lett tökéletes, de ez most egy gyorsan összedobott kalap lett, ahhoz képest meg vállalható. 

Következzenek a képek:



A pár órás kiruccanás alatt legalább 3 macskát láttunk, az egyiket meg is simogattuk, ez pedig a kórház parkolójában fetrengett, de mikor odamentem elrohant...:D


Az első épület amin látszik hogy dolgoznak rajta. 


Hátrébb egy szép kis épület, amit remélem nem fognak lebontani vagy elrondítani...


A pinceajtó. Van egy olyan sejtésem hogy ez régen krematórium lehetett, bár nem biztos. Az ajtaja nyitva volt de mikor itt fotóztunk a biztonsági őr pár méterre volt csak tőlünk, így nem tudtuk kideríteni hogy mi van bent... 


A nagy kórházépület feljáróján készült ez a kép. Tudom hogy eléggé ki van égve, de szerintem kifejezetten jól áll a képnek, van egyfajta hangulata :D

 Megy a pózolás :D 


Ez vajon milyen épület volt? Étkező?


A legújabb építésű és legnagyobb épület a területen belül, ide akartunk bemenni...


Ahogy sétálgattunk kezdett lemenni a nap, és jó lehetőséget láttam benne










Oszlop :D


Rólam is készült 1-2 kép, mert miért ne?:D




 Nem ezek lettek életem fotói, de egynek elmegy...


 Még több Balázs ^^




Végül még egy kép. Úgy tűnik mintha kb hasalva fotóztam volna, pedig a padló a mellkasom magasságában volt és úgy fotóztam be. :D

Ha Titeket is érdekelnek az elhagyatott helyek akkor ajánlom a Városi gorillák facebook oldalt ahol az Észak-pesti kórház belsejéről is találhattok képeket, ha már én nem tudtam bejutni :D

Végül ezzel a nem saját animációs videóval búcsúzom. Horror hangulat *-*

3 megjegyzés:

  1. Egyszer én is elmegyek erre a helyre!

    VálaszTörlés
  2. Jók a képek és a téma is!
    Viszont óvatosan,kit reklámoztok:
    ez a városi gorillák pár idiótából állnak, bár én kettőt ismerek közülük, az is elég volt bőven; a főidióta egy nyomorúlt (fém)tolvaj, emelett időnként előszeretettel rongál, kedvenc szórakozása, kifújja a porral oltót, zárttérben... ennyit arról, ők "nem rongálnak, nem lopnak".
    Egy gusztustalan, rasszista fideszdroid, aki másokról kamu Facebbok oldalt nyit, nyíltan rágalmaz...zsidózik,cigányozik, komcsizik, de közben Ő is úgy viselkedik...
    persze bizonyíték kevés van rá, nem hülye, ügyesen csinálja.
    Sajnos sosem tudni,egy népszerű oldal mögött ki, milyen lelkű ember áll.
    A nagy kérdés, miért nem vállalják a nevüket? Más urbexesek azért többé-kevésbé arcot is adnak magukhoz... egy elmebeteg a fő arc, mindenkin átgázol,mindent ennek a múló hobbinak rendel alá, barátok se számítanak neki...
    bocs az offért.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem reklámozom őket, csak tetszenek a képeik, de nem tudtam ezeket amiket leirtál :O durva

      Törlés