2015. november 28., szombat

Őszi képcsokor ( saját fotók )

Sziasztok! ^^

Arra gondoltam hogy megosztom az eddigi fotóim közül a jobbakat Veletek, hiszen lassan 2 hónapja hogy megvan a fényképezőm és ez alatt az idő alatt azért már gyűlt össze néhány kép. Mivel pont őszi hónapokról van szó ezért jó pár kép az ősz szépségét mutatja be, illetve az október eleji városnézésünkből is kaptok 1-2 képet. Nem túl profik, de az első pár kép például azutáni napokban készült hogy meglett a gép. :D Remélem azért lesz majd olyan köztük ami elnyeri a tetszéseteket.




Kezdésként Városliget, Vadjahunyadvár:





Ezt a Városligettől nem messze fotóztam, nagyon megtetszett az a kis üveges valami *-*


Régi rozsdás kerítés. Valamiért nagyon szépnek találtam még így rozsdásan is.

Borostyán *-*




A következő két borostyános kép már jóval később készült, látszik is hogy már abban az időszakban voltunk mikor elkezdtek sárgulni a levelek. Szerencsére itt nem csak sárga színekkel találkoztunk hanem valami elképesztő színorgiával.




Luna a levelek közt


Bakancs és levelek, avagy first person photoshooter :D Kockahumor ^^


Amikor ez a kép készült egy nő nagyon nevetett rajtam :D Bár amilyen pózban fotóztam, nem is csodálom..:D


November 3.-án ellátogattunk Győrbe, anyámat meglepni születésnapja alkalmából. Persze nem jöhettem haza anélkül hogy ott is lőnék jó pár képet :


Radó sziget



















Levendula *-*

Már itthon, Pesten. Naplemente.


Félre sikerült erdei fotózás. Sajnos a korai sötétedés miatt nem sikerült a megálmodott képeket elkészíteni, ezt az egyet "mentettem" meg, de ez is elég gyenge lett sajnos. Azt hiszem ezt az ötletet már csak jövőre tudom megvalósítani.




Na hát ennyi lett volna. Most már jöhet a tél és a hó, hogy újabb kihívások elé állítson fotózás terén és segítsen fejlődni ezáltal. :)

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Jobbnál jobb képek lettek, nem is tudom, melyik tetszett jobban, nem tudnék választani... Gyönyörű mind, csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  2. Amikor volt a várfesztivál vagy mi a fene,akkor voltam én is itt és csináltam pár képet- szép az a pesti vár (:

    VálaszTörlés
  3. Hello Aleesia! You follow my old blog that I just changed the URL to. I was going through my blog followers so I could make sure I followed whomever was following me. I just followed you. My new blog URL is brujaa666.blogspot.com you may have to unfollow my "Decayla" blog and re follow on that new URL if you would like to still follow. Some people may not have gotten the message I posted on my old blog about the new URL. I do appreciate you following the old blog. I also look forward to seeing new posts from you! Thank you!

    VálaszTörlés
  4. Vajdahunyadvár *.* Imádom!!!! ♥
    Fantasztikus képek lettek, teljesen magával ragad a hangulata, a varázsa!

    VálaszTörlés