2015. október 12., hétfő

Erdei fotózás


Sziasztok! ^^

Tegnap kitaláltam, hogy menjünk el az erdőbe fotózni egyet, most hogy végre egy dslr büszke tulajdonosa lettem. Persze miközben készülődtem elkezdett szakadni az eső, na ná hisz ilyen az én "szerencsém", de mivel így is úgyis le kellett mennünk kutyát sétáltatni ezért ez a kis kitérő már annyira nem is zavart minket.

A terv az volt hogy valami dark sorozatot készítünk, mert mostanság újraélem babybat korszakomat, mikor még épphogy csak ismerkedtem a goth stílussal és goth fotókra csorgattam a nyálamat. Azóta vágytam arra hogy rólam is készüljenek klassz képek elhagyatott helyeken, erdőkben, váraknál stb. Hát az erdőben kezdtünk. ^^

Inspirációmat főleg a Cradle of filth adja. Ők voltak 13-14 éves korszakom egyik meghatározó bandája, az ő hatásukra kezdtem el érdeklődni a goth-dark dolgok iránt.



És akkor jöjjenek a fotók. :)  Sajnos sok kép nem készült, mert egyre jobban esett az eső és szegény kutya közbe mellettünk ázott.

Indulás előtt egy selfie:
Mert a többi képen úgyse látszanak ennyire a részletek :D


Egy próbakép Mikiről, míg beállítgattam a fényképezőt. Hosszú záridővel próbálkoztunk ezért lett ilyen szellemszerű. :D Az mondjuk nem tetszik annyira hogy a szél miatt a falevelek is mozogtak és ilyen elmosódott lett a környezet. :S
Élesben. Bejött ez a gyertya téma :D Szintén hosszú záridővel hogy látszódjon a láng mozgása, habár a terv az volt hogy az én mozgásom is látszódik majd egy nagy elmosódott pacaként, de ez nem jött össze, mert valószínűleg túl gyorsan sétáltam. :D De legalább átlátszó vagyok *-*



Itt már rendes záridővel fotóztunk:


És még egy mozgásos, bár itt a színekkel nem vagyok megelégedve. Látszik hogy csak egy hete van dslr fényképezőgépem. De meg fogok tanulni szépen ügyesen fotózni idővel. ^^


Végül otthon még lőttem 1-2 selfiet :D


Imádom ezt a parókát, bár vakuval kicsit csillog ami miatt nem néz ki olyan természetesnek, de rendes fényviszonyoknál nagyon szép. Bárcsak ilyen hosszú és dús hajam lenne *-* Egyébként így több mint háromnegyed év távlatából is simán merem ajánlani ezt az 1000 Ft-os parókát, nagyon megérte szerintem. :)

2 megjegyzés:

  1. Igazán sötét vagy. :D Mármint, jó értelemben véve. És olyan boszorkányos. De ha nem közeledne a Halloween, akkor is azt mondanám, hogy remek fotók lettek. Néha én is vágyom ilyesmi fotózásra de negyed annyi ruhám sincs hozzá, mint neked a képeken. :D Mármint olyasmi stílusu mint ami rajtad van.

    VálaszTörlés