2015. október 29., csütörtök

Elhagyatott kórházban jártunk

Sziasztok! 

Ma sok-sok képet és egy videót hoztam Nektek a múlt vasárnapi kalandunkról. 
Az Észak-Pesti kórház elhagyatott részein jártunk, ami számomra nagyon izgalmas volt, nem tudom Ti hogy vagytok vele, de nekem az elhagyatott épületek mindig is vonzóak voltak, és nagyon örültem hogy ezt is megnézhettem. Bár sajnos az épületekbe nem tudtunk bemenni mert le voltak zárva, és azt mondták hogy veszélyes is lehet, de azért sok kép készült. Remélem tetszeni fog. A videóba is belezsúfoltam a képeket, de gondoltam megérdemelnek egy külön blogposztot is, ráadásul a videóba nem tettem bele a rólam készült képeket, úgy hogy azokat most szintén itt találhatjátok. :D
Ha lenne még egy lehetőségem bemenni, biztos bemásznék az épületekbe is. :D

Jöjjenek a képek, amik olyanok amilyenek. Nem rég kezdtem csak el fotózgatni és igyekszem beletanulni, remélem azért elnyerik a tetszéseteket.









Itt nagyon tetszettek a fények valamiért. Egy félig csukott ajtó résén fotóztam be :D



A legnagyobb és legmodernebb kórház épület a területen belül. 



A nagy kórházépület belseje, egy résen befotózva. Valami belső udvarféleség van ott, nagy oszlopokkal.

Egy régebbi épület, ez volt a legszebb mind közül.



Akartam egy-két fotót magamról is, azt hiszem ezek elég jól sikerültek.




A nagy épület egyik ablakán befotózva. Végtelennek tűnő folyosó, amit szívesen megnéztem volna belülről.


Az egyik karbantartó épület ajtaja, csodaszép borostyánnal.








Enyhén megbontott fal. Szerintem vandálok áldozata lehet.

A falakon sok helyen borostyán volt, amit muszáj volt lefotóznom, annyira szépek voltak. 



Rengeteg színben pompázott, gyönyörű


Az ablakokon, réseken fotózgattam jó pár helyen, de sajnos elég sötét volt ehhez =/







Ez az épület valami lakórész volt, a lakásokba konyhák is voltak



A két épületet összekötő lépcsőház belseje

















A következő épület lépcsőháza, tágas ablakos aula résszel


További épületek lepusztult belső terei. 







Végül az utolsó kép, amit kifele menet már sötétben lőttem a fényekről




2 megjegyzés: